Job 4 van 7


Report this listing

Solliciteren



3 Dossierbeheerders Kunsten


Functie

Het Departement Cultuur, Jeugd en media zoekt extra versterking om de boeiende (subsidie)dossiers van Kunsten te behandelen. Verdiep je je graag in dossiers en heb je een vlotte pen? Heb je een affiniteit met de kunstensector? Dan is dit misschien de uitdaging die jij zoekt!

Als dossierbeheerder Kunsten neem jij de rol op van secretaris van een beoordelingscommissie die instaat voor de advisering van aanvragen voor beurzen, projecten of werkingssubsidies. Je bewaakt het goede verloop van de commissiewerking en je bent de rechterhand van de commissievoorzitter. Op basis van een grondige analyse van het dossier lever je input voor de beoordeling van het dossier en stel je een evenwichtige en onderbouwde adviestekst op. Hiervoor werk je samen met experten uit het kunstenveld.

In deze functie oefen je ook toezicht uit op verleende subsidies. Tijdens dit toezicht verifieer je of de begunstigde de subsidie correct heeft aangewend. Vanzelfsprekend zal je hiervoor financiële aspecten van het dossier moeten nakijken (jaarrekeningen, balans, begroting).

Daarnaast zorg je ervoor dat de vragen van klanten, collega's en het parlement correct en klantvriendelijk beantwoord worden.

Tot slot slaag je erin om vanuit je rol als dossierbeheerder en de opgedane kennis de vertaalslag te maken naar beleidsmatige aspecten van het kunstenveld.

Lees meer over de job en het selectieproces in het selectiereglement door te klikken op 'solliciteer via site werkgever'. Download dit document en hou het bij.

Jouw profiel

  1. Je hebt een masterdiploma.
  2. Je hebt minstens één jaar functierelevante ervaring met dossierbehandeling in de culturele sector of een aantoonbare affiniteit met de kunstensector (bv. bestuurservaring of stage bij een kunstinstelling, vrijwilligerswerk bij een kunstenorganisatie...).
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)

Aanbod

  • Je krijgt een contract van bepaalde duur in de graad van adjunct van de directeur met bijhorende salarisschaal A111. Op [https://www.vlaanderen.be/werken-voor-vlaanderen/salarissimulator](https://www.vlaanderen.be/werken-voor-vlaanderen/salarissimulator) kan je je nettosalaris berekenen, aangepast aan je individuele situatie.
  • Je ontvangt de volgende voordelen: maaltijdcheques, gratis openbaar vervoer, een breed aanbod van leasefietsen, hospitalisatieverzekering, professionele kinderopvang tijdens de schoolvakanties in de hoofdkantoren, ...
  • Je krijgt 35 dagen vakantie per jaar en bovendien ben je vrij tussen kerstdag en nieuwjaar.
  • Je activiteit bepaalt je werkplek. Bij de meeste functies kan je dus zowel op kantoor in Brussel, van thuis uit of op een satellietkantoor werken.

Solliciteren